2012. január 10., kedd

Utolsó nap


És végezetül, az utolsó nap. Természetese ma sem tudtam aludni. Minek azt. Reggel nyolcra állított, ébresztő. Hatkor kikapcsolva, nehogy zavarjon, ha mégis megszólalna. Kis fetrengés még az ágyban, átgondolása az élményeknek. Készülődés. Tíz órára vártam az autót, illetve Álmos, hogy elvigyen még egy kis városnézésre. Addig még van legalább négy óra. Szokásosnak mondható itteni rutin, fürdés, reggeli, blog. Összecsomagolás, tudtátok, hogy a szennyes ruha térfogata mindig nagyobb, mint a tiszta ruháé? Hiába hatogattam, vagy gyűrtem, csavartam, volt, amit ki is dobtam. Még se akart beférni abba a pici bőröndbe, amivel kimentem. Ezzel a folyamattal, egy órám ment el. 
Rendet raktam.
Mert az jó...
Lebattyogtam a konyhába, egy igazi amerikai kávéért. Ami kicsit olyan, mint a német, híg. Szerintem ti is tudjátok a mondást, ha ló nincs szamár is jó. Kimegyek a teraszra, s a napon elszürcsölgetem. Nem is olyan rossz… Mivel még van időm így végigjárom még egyszer a házat, s elköszönök a zongorától. 

Megérkezik Álmos. Kocsiba be ablakot le… Ez már volt, de végre egy rendes váltó… Elvitt egy utós városnézésre. 
Városnézés...


Elkattintattam egy csomó képet amiből, csak párat tudok megosztani veletek. A Magyar emlékmű.

A Magyar emlékmű


Los Angeles
A város a távolból





Hollywood
Hollywood


X faktor












A csillagok
Az egyik kedvenc zongoristám

A másik kedvenc zongoristám



Shrek
Én és a Shrek legyőzhetetlen páros
Még egy kis városnézés






 

Berely Hills

 








És végezetül, az autópálya

Dugó fadugó bim - bamm benn van a lukban,

dugó fadugó, a parafa dugó.

A reptérre vezető út


És végül a reptérről
Ezzel jöttem

Még Los Angelesben felszállás előtt.

Az utazás csak most kezdődik, a fenti képen a szeme se áll jól a zongoristának... A fáradság... Persze, persze... Tizenhét órás utazás, ami manapság még sem olyan sok. Egy két évtizeddel ezelőtt, akár napokig is utaztam volna Ámerikába. 
Szerencsére ez most könnyen ment, egy átszállással Londonban. Csütörtökön reggel keltem fel, este ültem a repülőre, s pénteken éjszaka érkeztem haza. 
Világot látni mentem ki, s olyan élménnyel gazdagodtam, amit a képek nem tudnak igazán visszaadni, de szívesen megosztom az érdeklődőkkel személyesen is, egy pohár ital mellett.