2014. október 25., szombat

Trogír

Trogír. Már másodszorra jutok el ide. Először azon voltam teljesen oda, meg vissza. Micsoda bravúr beparkolni ide ezzel a hajóval! Túl sok képet nem tudtam készíteni. De most. Most igen. Egy kis séta a városban. Ez legutóbb kimaradt.



A kép kompozícióját próbáltam egy barátoméról koppintani, több kevesebb sikerrel.


És akkor jöhet a séta.


Sajnos az épületek nevét itt nem fogom tudni.

Helyes kis utcácska.


Kirakat



Sajnos nem sokat tudok itt lenni. De le vagyok nyűgözve.





















         A sétám véget is ért. Annyira jó hangulatú ez a város, hogy bekerült a kedvenceim közé. Pedig mindössze kétszer voltam itt. S másodszorra is annyi időm akadt, hogy körbesétáltam a belvárost.

(Jut eszembe: ezt a bejegyzést telefonnal készítettem. Szöveget, képeket is.)