2014. október 21., kedd

Zadar

          Második évemet töltöm itt a hajón. Mivel most speciális úton vagyunk, így olyan helyekre is eljutok, ahova eddig sosem. Igaz, most is Horvátországban hajókázunk - még. Borús délelőttre virradt a nap, igazi őszi idő köszöntött ránk. A képek java is szomorú. Nem a kedvem rossz, csak az idő. Egyébként is szórt fényben ezzel a felszereléssel nem lehet jó képeket készíteni. Mindenesetre megpróbálom visszaadni a város hangulatát, az őszit.

Egy hatalmas zongorabillentyűzet fogadott. Ez lenne az én városom? Talán. 



Csak a srácok nem tudják, hogyan is néz ki egy zongorabillentyűzet. Ezért egy kicsit modernre sikeredett.






A távolban egy templom, bele mék-e, nem tom... Meg hát...



 Ahhoz, hogy ne tévedjünk el, mindig legyen nálunk térkép. Ha nincs akkor fotozzunk egyet.








 A nap mindig szembe süt! Most nem zavar nagyon, mert a felhőn keresztül alig jön át a napsütés. 


 La Bodega! Én is egy La Bodegában zenéltem, de nem ebben. Fuerteventura azért hiányzik.



































 Amint mondottam bele mék'! Betartottam az ígéretem. 


 A templom ezekre a nagy kövekre épült. Ami azért elég érdekes...




 A kövek, oszlopok kívülről is láthatóak. Csak azért furcsa mert máshol ezeket is beépítik, ahogy itt is, csak nem ilyen módon...

 A templom melletti harangtorony megmászható. Annak, akinek van kedve, meg ideje, csak ajánlani tudom. Szeretek magas helyekre felmászni, de ez azért kihívást jelentett. (Nem akkorát, mint a Ráckevei net-építés)




 A hajónkból csak ennyi látszik... Néha még ez is sok.
A kilátás lenyűgöző!






Ott voltam fenn!




 A templom természetesen be volt zárva, egy sötétített üvegajtóval - csakhogy ne lásson be a turista. Ez engem nem akadályozott a fénykép készítésében. 







És visszaérkezés. Kb. három óra alatt körbe lehet járni a félszigetet, ha az ember fia-lánya a múzeumra is kíváncsi, akkor talán egy picivel több. Nekem mindenesetre nagyon tetszett ez a város.