2015. október 6., kedd

St Tropez

Végre volt annyi időm, hogy sétáljak egy kicsit többet a városban. Eddig sosem volt erre lehetőségem, már majdnem kezdtem feladni. Rég kinéztem, mit szeretnék megnézni. A Citadellát. A kikötőtől nincs messze, kb. húsz perc séta. Mondjuk, nem vagyok egy kapkodó idegbeteg. Komótosan megcsodáltam a világ egyik legsznobabb városkáját. Szerintem. Mondjuk... Minden iszonyat drága. De tényleg. Én, aki Velencében 18 EU-ért ittam kávét, jelzem ez eddig a csúcs. Ott legalább szolgáltatás is járt mellé, az élő zene. Itt... Na mindegy. Bármit írnék róla, ezerszer leírták már. Szóval a séta:


A város hangulatos. Ezt nem vitatom.







Mostanában nem sok kép készült rólam, de most...






A citadella bejárata.























A tér, ahol azt a játékot játsszák a golyókkal.




Zenesuli...