2016. november 1., kedd

Marokko

Sokkot kaptam. És tényleg. Safi a világ halszagban legbüdösebb városkája. Mondjuk, szeretem a friss halszagot - ha friss. Sajna, ez nem olyan. A vendégeket elvitték kirándulni, egy laza tizenegy órás körre. Akkor irány a part, reggel. Már tudom, hol forgatták a Sirályok című filmet. A kikötő meseszép. Hm. ekkora túlzást már rég írtam le. Igen, a képen az ott sirályszar. 



Hej, halászok, halászok. Mi is - csak nem kiabálunk...






Ok, Afrika. Értem azt is, hogy koszos, csak azt nem, hogy miért jöttünk ide...







A piacbejárat. Ami utána következett az még szörnyűbb volt.

 Ez maga a piac.













Ennyi elég is volt, mindehhez egy olyan iszonyatos bűz, hogy napok után is érzem az orromban. Az a zöld biztos valami nagyon egészséges anyag. 


Akkor még azzal is szembesülnöm kellett, hogy a mobilneten letiltották a voip-hívásokat.  

A második kikötő Casablanca. Mivel már elment a kedvem az egésztől, így itt ki sem mentem a hajóról. Mondhatjátok, hogy majd megbánom. De nem, ezt nem fogom. Szóval Casablanca, ahogy láttam.






Ugye szép? Biztos bennem a hiba. 

Na, de Tanger: itt meg már jártam. Most nem mentem nagyon messzi, mindössze a vámmentes boltba.