2016. október 22., szombat

Lipari Sziget

Egy olasz szigeten, ahol magyarokkal futottam össze. Milyen meglepő. Nem sokszor hallottam magyar beszédet körülöttem. És itt még sosem jártam. Mint kiderült, egy egész csoport a magyar. Mindenesetre a szokásomhoz híven most is körüljártam a helyet. Egy igazán hangulatos kisváros. 

Reggel kicsit csúnya felhők voltak,  kicsit féltem, hogy elázom. Szerencsére nem történt meg.




Irány a hegy. Ez nem olyan magas, mint ahol a legutóbb voltam. Most nincs is nálam két laptop a táskában. Így sokkal könnyebb hegyet mászni.


Az utca sem túl meredek.






A fő templom.


A főbejárat.


Milyen érdekes, itt a tengerpart közelében lévő templomokban nincs igazi templom-illat. Gondolom, a sós levegő miatt. Vagy nem használnak annyi tömjént?

















Még egy templom. Ami az érdekesség, hogy nem is igazi templom. Hanem bemutatóterem.




A templom belűről.


A zene az kell! El is játszottam, mondjuk rosszul...Végül a templom előtt futottam össze a magyarokkal.





























A következő cél az a kicsi templom.




















Hát, ennyi...