2012. január 4., szerda

Az este


       Így, szilveszteri buli után kellőképpen fáradta, némi alvással a hátam mögött. El lettem csalva vacsorázni. Persze örömmel mentem, mert addig is várost nézek. Kocsiba be ablakot le, könyököt ki kettesbe be, nagykirály a hangerő, csak vegyétek, lejjebb mert fáj a fejem.  Egy rövid kocsikázás, az étteremig. Majd egy órán keresztül tartott. De végre oda értünk, s meglepődve tapasztaltam, hogy nem is Amerika, sokkal inkább Mexiko. Mondjuk tudtam, hogy hova megyünk, illetve visznek. Kezdésnek körbejártuk a bazárt.Sok érdekességet láttam, s olyan kajákat, hogy csak, na, elmondani nem is tudom, inkább megmutatom.


Ismeretlen ételek

Ott alul malacka orr...

Fűszerek. 

Még több furcsa fűszer.

És még több...

Egy igazi piac...

Lepény.





















































Az étterem ahol voltunk leírhatatlan, egy helységben 2 zenekar, a két végén a teremnek, egyszerre játszott mind a kettő.

Az egyik zenekar, jelzem nekem ők annyira nem tetszettek
       Ha középre ült az ember, akkor csak a zajt hallotta, mi az egyikhez ültünk közelebb.  Bárki oda mehetett énekelni. Nekem is mondták, hogy énekeljek, de nem mentem, pedig a Pedró kocsmájában magyarul…

A mi zenekarunk, ezekhez a srácokhoz voltunk közelebb.


















       






   És végül a vacsora, halászlé. Persze nem olyan, mint otthon. 




Az egy akkora adag leves volt,
hogy hárman ettünk belőle, s még haza is hoztam a maradékot.
Én kaptam a rákot, meg is szenvedtem vele.
Tengeri kütyü halászlé… 
       A többiek megették a vacsit, még én még a felénél se tartottam. Jelzem isteni volt. Még egy kicsit hallgattuk a zenekart.


















A parkolóban található oltárt megcsodálva. 


Oltár a parkolóban. Oltári...

Egy kis éjszakai kocsikázásra vittek. Éjszakai képek nem lettek jók, mozgó autóból nehéz fotózni.

Los Angeles

Toronyházak

Bíroság


        Rájöttem, hogy ha videót készítek az sokkal inkább élvezhető lesz… Viszont azt nem tudom megmutatni egyelőre. Kocsikáztunk a városban egy órácskát, s hazavittek. Természetesen most sem maradhatott el a traccsparti. Még elköszönés előtt.