2012. január 3., kedd

Szilveszter


      Egy érdekes nap, reggel ismét korán keltem fel. Nekiálltam blogot írni, azzal meg repül az idő. Lehetett már 10.00 óra, amikor neszt hallok lentről, mondom, megyek, és megnézem, ki van ott. Hát a szakács néni Julika. Beszélgettünk egy kicsit, és kiderült, hogy semmi segítsége nincs, így felajánlottam a két kezecskémet. Előétel, főétel, és a köret elkészítésébe. Ezzel a kis produkcióval el is ment a napom. S már este 17.00, lassan készülődés, a vendégek már 17.45 körül jöttek.


A motyó
Béci és a motyó
    Ennek a fele sem térfa, fel a színpadra. Egy kis hallgatót zongorázni, aminek az öregek felettébb örültek.  Ahogy telt a terem, én is úgy kezdtem belejönni, mint kiskutya az ugatásba. Egy két slowfox, keringő. Végre vacsi, én is elfogyasztottam a disznótorosomat.  Jöhetett a buli. 


Tánc

És még mindig tánc

Buli
 Természetesen a Szilveszteri, dalok nem maradhattak ki a repertoárból. És a mulatós zene sem. Egy kis jazz, egy kis magyar nóta, mikor szünetbe kimegyek, az egyik bácsika megtalál olyan dallal, hogy sose hallottam előtte. Mondtam neki, ha elénekli, eljátszom. Ez történt. Régen voltam ilyen jól sikerült buli. Mindenki táncolt, még én is a jobb kezemmel fogtam a harmóniát a balba a mikrofont, s ment a mulatozás.  Mindenki jól érezte magát, közel nyolcvan fő jött el.


Nem mindenki táncolt.
       





ÁÁÁ











Mi maradtunk végig.


Reggel négyig játszottam, s hatig még beszélgettünk egy páran. Azután pihenni tértem.






Koránt sem volt vége a napnak. Mert jött az este.