2012. január 5., csütörtök

Hétfő



        Ismét sokat aludtam. Persze az időeltolódás, meg a fáradság. Meg az otthoni levegő vagy ki tudja miért, de ismét reggel hatkor keltem fel. A szokásosnak éppen nem mondható napi rutin. Felébred, meglepődik, hogy ki tud szállni az ágyból. Még mindig nagyon kényelmetlen, na de erőt veszek magamon. Reggeli blog szerkesztést, hogy a szeretteim, a barátaim se maradjanak le semmiről. Majd túratervezés. Térkép, cél kiválasztás, Oceánpart. Ami a legközelebb van.

Venice Beach a cél.



          Persze minden sokkal egyszerűbb lenne, ha lenne autóm, de nincs. Illetve nincs itt. Így marad a Metrózás… Furcsa egy hely… Szal megkerestem a buszmegállót. Ami amúgy nincs messze, de emígy igencsak. Nem tudom, hogy én szoktam e el ennyire a sétálgatástól, vagy tényleg messzi van. Már abban is elfáradtam, amíg megtaláltam a buszmegállót. Persze süt a nap, mert főzni nem tud. Amit nem bánok, csak ne lenne huszonhat – huszonnyolc fok a napon. Persze árnyékban nincs annyi. Na, mind egy, sétára fel. 


Utcácska

             Egy kis rövidke utcán keresztül ballagok, ez visz ki a nagyobb utcára. A kisebb utcába, simán elférne nálunk négy sáv. 


733 gyorsjárat, erről maradtam le


          A nagyobb utcácskán van a buszmegálló, persze vagy háromsaroknyira.  Ha ló nincs szamár is jó, de amíg valamelyik ideér, tovább sétálok, biztos, ami biztos. Mint kiderült a számomra, hogy nem vagyok elég rutinos. Mert felszálltam a 33 jelzésű szerelvényre. Ami még nem baj, de minden fűszálnál megállt. Kicsit több mint egy órát buszoztam az óceán partig. Abrak a Tabra, most is jó szolgálatot tett. Mikor már úgy éreztem, hogy teljesen rossz helyen vagyok, akkor térkép elő. Gizi mindig tudta, épp merre járok.

Lassan leérek a tengerpartra, közben megcsodálom az épületeket. A postát.

POSTA
Egy két érdekesebb épületet. 




        És végre elérem az Óceánt. Na hogy pontos legyek, nem mentem fürdeni. Mert a homokos tengerparton, tele lett volna a cipőm. Ezt felettébb nem akartam, inkább a járdát használtam a gyalogláshoz…

Béci az Óceán partján
Leírhatatlan… A képek önmagukért beszélnek...




 

 Ez itt a piac



     Volt egy bolond zongorista, össze visszacsapkodta a hangszert. Nem csodálom, hogy nem kapott egy fillért sem. Vele élt a cicája, aki nagyon jól tűrte a tömeget.

A bolond zongorista

A cicus

Legközelebb amikor arra sétáltam.

Kicsivel arrébb egy egész zenekar.

A Country zenekar
     Egy darabig hallgattam a zenekart, nagyon ügyesek voltak. Igaz látszott rajtuk, hogy az utcán élnek. Nem mentem oda közel csak a távolból hallgattam a zenéjüket.

Sikerült egy olyan képet készíteni, amin szinte senki sincs
Nem is címezgetem, a képeket tovább.


Nehogy eldőljön...




Már csak egy szemüveg hiányzik...


       Nem is címezgetem, a képeket. Gyönyörű kék égbolt, rengeted ember, és predátor, bár biztos, hogy legyőzték, mert nagyon berozsdásodott. Ugyan azon az útvonalon sétáltam, visszafele is. De volt csodálni való így is.
A legyőzött
          Ismét fel a buszra, s meglepve tapasztaltam, hogy egy jó barátom szintén jár már erre. Mert az egyik képet úgy szignózták, hogy Zebi.

By Zebi
         S mivel reggel óta semmit sem ettem, tudom, nem látszik rajtam. Nem hagyhattam ki, ezt semmi esetre sem. Ha kihagyom… Ahol jó lenni… Ahol jó enni… Az mindenhol, egyforma. A csudát, nem az. Nem elég, hogy lassú volt a kiszolgálás. Komolyan azon gondolkoztam, ebből nem hogy uzsonna nem lesz, de még vacsora sem. Megkaptam megettem. Jó volt, de nem olyan, mint otthon.

Ismét egy rövid séta, a szállásig, s pihi.