2012. április 2., hétfő

Mingo's pub - La Bodega


Egyik este hazafelé menet, a munkahelyemről. Fáradtan betértem ebbe, a kiskocsmába. Kérdezi a főnök. Mi az, amit cipelek. Mondom neki hogy zongora. Mire hogy vegyem elő és játsszak rajta. Jó. Így indult a mi ismeretségünk. Felhívta a testvérét, hogy jöjjön el s hallgasson meg engem. Onnantól közösen játszottunk. Ami nem kis kihívás feladat, illetve csak fül kérdése az egész. Egy két hétre rá, ismét betévedte. A kiskocsmába, akkor egy másik gitáros jött betévedt be. Azóta már többször is voltam a La Bodegában. 

La Bodega
La Sonka
Valamelyik este, a főnök a kiégett izzókat cserélte. Mire olyan jól sikerült, hogy a fél kocsmában megszűnt a teljes áramellátás. 
Mingó és a lámpa
Mingó kreatívan megoldotta ezt, még is. Két viharlámpát begyújtott, így ismét volt fény a helységben. Nekem meg a konyhából hozott áramot.
Amit még érdemesnek találok megemlíteni a helyi speciális ételeket. Szárított apró hal, jól besózva. Mit ne mondjak ettem már furi kaját életemben. Ilyet még sehol máshol. A szárított halacskákat kirakják egy tányérra. Leöntik valamilyen alkohollal, meggyújtják. 

Ez egy égetnivaló, már gyújtom is meg...
Amitől megsül egy kicsit... A fejét nem érdemes megenni, illetve nem szokták. Bár már láttam olyat is, aki azt is lenyelte. A pultra ki van rakva egy sonka, amiből hajszálvékony szeleteket szelnek, s paradicsomot, meg kenyeret adnak hozzá... Ilyet azért már máshol is ettem, viszont. Itt ez csak olyan sörkorcsolya... Nagyon sokfajta étellel még nem találkoztam itt, hiszen ez egy kiskocsma. Valamelyik este láttam még paellát. Megkóstolni viszont nem tudtam.

Egy tavaszi estén arra leszek figyelmes, hogy magyarul beszélgetnek az egyik asztalnál.


No, hát nekem se kellett több. Mondom, a cigányzenét csak fel fogják ismerni. Így is történt. Mulatozásba fulladt az este… Hazamenetelük éjszakáján tévedtek be az óvárosba. Nagyon jól érezték magukat, s otthon folytatni fogjuk a bulit…

A helyi erőforrások felváltva jönnek oda, hogy velem játszanak egy két dalt…

Jadier és én

Jacobo és én


Sajnos nem mindenkiről készült fotó, illetve videó.