2014. október 8., szerda

Klapa Recina

Cd borító

      Úgy kezdődött: az idei szezonban új énekcsapat jött hozzánk. Pedig felkészültem a tavalyi énekcsapatból - megtanultam egy számukat. Pedig annyira beképzeltek voltak. Mert ugye akkora sztárok. Ugye legalább húsz dalt el tudnak ám énekelni. Ha van legalább kettő fellépésük hetente. Na mindegy... S akkor idén egy kedves csajbanda jött, a Klapa Recina. Zseniálisan énekelnek. A második héten felvettem a műsorukat, meg akartam mutatni egy barátomnak. S egész jól sikerült. Megismételtem még egyszer, s megmutattam a csajoknak is. Miután mondták, jönni fog valaki és felveszi őket. Mire én: nem kell, mert már megtettem. Ha valaki feljön a hajóra, s fel akarja venni őket nem lenne volna jobb a felvétel minősége, mint az enyém. Mert a háttérzaj az adott. Ez miatt nem érdemes pénzt kiadni, s odaadtam a felvételt.  Majd el is feledkeztem az egészről, hetek jöttek - mentek. Közben voltam szabadságon is. Mikor visszajöttem, akkor kész CD-vel fogadtak, amit én vettem fel.


A kedvenc részem: Producent Ottrok Béla



Mindenesetre felettébb örültem így utólag is, hogy segíthettem nekik. 



És végezetül, kaptam egy inget cserébe mert segítettem nekik.




Hát ennyi. Illetve van még valami, de az már az én titkom marad...