2012. február 1., szerda

Séta a vízparton

Annyi minden történik itt velem, hogy nem is igazán tudom, hol kezdjem el. Megpróbálom az elején. Ugye a megérkezésünk napján hagytam abba beszámolómat, annál a résznél mikor már nem működtem, s a fáradtan beestem az ágyba. Hát…
Másnap reggel, viszonylag korán ébredtem fel, miután a szervezetem azt sem tudta, merre hány métert pihent az elmúlt két napban. Szal reggel, Ámerikában bevált reggeli rutin. Felébred, blog, stb. Két dolog miatt írom. Az első, mert az én fejem se káptalan, a második pedig, hogy a barátaimat szórakoztassam.
Mint említettem reggel. Lassan ébredeznek a többiek is. Dumcsizunk, az itteni dolgokról, Peti a dobos, még nálam is többet tud beszélni. Na, nem sokkal… Kiderül, hogy este találkozunk a főnökkel, mivel még jócskán ebéd előtt vagyunk.
Andi, Peti

Elmegyünk sétálni. Melinda, Tibi. Már lent vannak a parton. Ott találkozunk velük. Megbeszéljük, elmegyünk, megnézzük a helyet, ahol zenélni fogunk. Hátha van ott valaki, aki be tud bennünket engedni. Már akkor szembesültem azzal nincs közel, de mind egy. Séta, szeretek, illetve szeretünk sétálni. Szinte végig az óceán partján, amiben többen is fürdenek, a parton, napoznak, s élvezik a napsütést.

A part

Séta a parton

Itt is van bevásárló utca, mint otthon. Mivel épp útba esik, így nézelődés. Rengeteg étterem, ruhásbolt, cipőbolt, kütyübolt. Mindent lehet kapni.
Jaj ne fotózz!!!

Sétáló utca

Nem felhőtlen a mosolyom...

A disco bejárata

Elérkezünk a discóhoz. Mafasca discó, a hely neve. „A Kanári-szigetek egyik különleges természeti tüneménye egy kékes-vöröses fénygömb, amely Fuerteventura szigetének Mafasca nevű dűnéi közt szokott megjelenni, a vonatkozó krónikák szerint már évszázadok óta. A jelenségről a második világháború alatt több repülőgép pilótája is beszámolt: elmondták, hogy a fénygömb hosszasan kísérte gépüket, sőt a kabinba is behatolt. Spanyol ufó kutatók szerint a Kanári-szigetek igen népszerűek a fénylő földönkívüliek körében. A Nagy Kanári-szigeten található egyik település neve ma Puerto de la Luz (a Fény Kikötője). A múlt századból több olyan leírás maradt fenn, amely arról számolt be, hogy egy rendkívüli erejű fénygömb vonult végig a környéken, a föld felszínén, majd eltűnt a tengerben.” Bár ehhez semmi köze nincs a mi discóknak.
A színpad üresen

Buddha vigyáz ránk

A tánctér

Pult

Vissza séta, s este jönnek a hangfalak, meg amúgy se árt a próba. Így megint bemegyünk. Egészen jó motyót kaptunk. Behringer Digital Pult DDX 3216, két aktív front, meg három kontrol hangfalat.

Amik egy kicsit betegek. De ugye mindig mindenki abból főz, ami van. Ezeken felül végül mindenünk lett, kottatartó, hangszerállvány, ami sajna nem annyira stabil, mint az enyém. Ezzel egy baj van, nem is tudok úgy játszani, mint a sajátomon billeg a szintim, s ez felettébb zavar. Összerakjuk a cuccot, megszólal, próba. Mi azt hittük már pénteken jönnek a vendégek, de nem. Minden esetre mi ott voltunk. Gyakoroltunk egy sort, s este pedig gyalog mentünk haza.
A következő két nap hasonlóan telt… Mindössze nem kellett minden este, beállítani a cuccot. Bár finomításokra mindig rászorul.