2012. március 20., kedd

Az elmúlt két hét


Kezdeném azzal, hogy nekiálltam edzeni, hogy mire haza érkezek egy kicsit formába kerülve tegyem meg azt. Reggel felébredés után, a kihagyhatatlan otthoni hírek nézése. (Kell az adrenalin) Be a szervezetbe a reggeli. Aztán egy kis futás, lent az óceánparton, s végezetül egy kis úszás. A terv nagyszerű, s még működőképesnek is bizonyult. Persze nem nagy futkározásra kell gondolni, mert ugye egy túlsúlyos ember, nagyon ne futkározzon, azzal több kárt okozhat, mint hasznot. Inkább kocogásnak hívnám a dolgot. Bár aki próbált már mezítláb a homokba futni vagy kocogni az átérzi, hogy nem annyira egyszerű… 
A lényeg, túljutván a reggeli kavalkádon, s elindultam a part felé. Itt elég sok helyen járólappal vannak kirakva az utcák, szépnek szépek. Viszont ha bármi szennyeződés került rá egésszé csúszóssá válnak. Ezt tapasztalatból tudom. Az az orv olajfolt, amit az egyik autó hagyott maga után. Egyébként is eléggé csúszós, főleg ha rálép az ember. Nem is kell, gondolom említenem, akkorát zakóztam, többen pontozták. Vagy, ahogy ezt mondani szokták, szegény dagi piszok nagyot esett… 
Volt már máskor is példa arra, hogy a padló egy ölelésre vágyik, s olyankor megteszem, ami tőlem telik, szerencsére ez nem sokszor fordul velem elő. A lényeg ráestem a térdemre, önkívületi állapotba kerültem a boldogságtól. Napokig szobafogságba kerültem. Persze nem más miatt, hanem magam miatt. Könnyebb volt, így gyógyulni, mint jönni - menni egész nap. Bőven elég volt az esti műszak az étterembe. Persze állva… Ami ugye fájós térdel nem a legkönnyebb. Így aztán maradt a fájdalom, meg a fájdalomcsillapító. Annak hogy „bezárva” töltöttem a napjaimat, az volt a következménye. Egyre rosszabb kedvem volt, s kevésbé voltam kommunikatív. Még akár a depressziós szót is használhatnám, de ugye napsütésben óceánparton… Még sem voltam túl jól napokig. Voltak ebben az időszakban jobb és rosszabb napjaim... De sikerült túllépnem ezeken a problémákon. 
Szerencsére mára már nem fáj a térdem, csak ha nagyon erőltetem. S újra az élet nyergében ülve érzem magam. 

Folyt. köv.