2012. március 1., csütörtök

B hét


Üdv. Sokáig törtem a fejem, hogy mivel kezdjem ezt a heti beszámolót, de semmi extra nem jut eszembe. Ez a hetem igazából a rutin hete, így fizetés előtti semmi nem történős, otthonücsörgős, daltanulós, zenélni járós. A szokásos. Talán egy-két dolgot tudnék megemlíteni a hétre, amit nyilvánosságra is hozok, s többi pedig az örök feledés homályába vész...

A mi kis zenekarunk egyre jobb, és csak jobb lesz. A közös időtöltéseink, már nem arról szólnak számomra, hogy mikor lesz végre vége, s mikor indulhatok haza. Elkezdtem élvezni a dolgot, így egy hónap után ideje… Bár számomra ismeretlen volt ez a munkatempó. Még mindig van felnőnivalóm a feladathoz, igyekszem s ez a lényeg.

A másik kis apróság, amit megemlítek, szerdán ismét elmentem egy kicsit kocsmázni. A gitáros srác nevét egyszer majd megtanulom kimondani. Írásban már megy Jadier. Fél tizenkettő felé érkezett, én is csak egy kicsivel korábban, mert tudtam, hogy dolgozni van. Nem volt vendég, s addig a vendéglőst szórakoztattam, a spanyol nyelvtudásommal. Mivel azon leginkább csak nevetni lehet. Mentő ötleteimben nincs hiány. Abrak a Tabra előkap, Google fordító beizzít, s a kommunikációs csatornánk mindjárt megközelítette egymást. Magamba tuszkoltam egy pikoló sört, jelzem, hogy nem szeretem, valami csoda folytán annyira jólesett, többet nem is kértem belőle. Inkább azt innék, amit te is. Vesztemre. Itt az a szokás, hogy a töményt méretlenül adják. Két decis pohár, benne jég. Közel félig töltve rummal, s a tetejére kóla. A koordinátarendszerem a harmadik körül adta meg magát. Szerencsére nem jutottam el odáig, hogy a padló egy kis szeretetre vágyna s meg keljen ölelnem. Viszont abban az ott töltött időben tanultam pár dalt. Ami mindig jó. Fél kettő körül indultam haza.

Azon az egy éjszakán aludtam a legjobban. Mióta itt vagyok, gondjaim vannak ezzel, s napi hat óránál sokkal többet nem tudok pihenni. Bár a forgolódás mindennek nevezhető, csak pihenésnek nem. Az egyik éjszaka a lepedőmet egy kis csomóba gyűrtem össze, valljuk be ez azért nagy teljesítmény. Hat óra alvás tökéletesen elég egy embernek, ha tud. A problémám több rétegű, először is két különböző műszakba zenélek, ami még annyira nem zavar. Az egyik műszak, hétfő – kedd. Este héttől kezdődik, kb. négy órát játszunk. A másik műszak, csütörtök – péntek – szombat. Itt egy kicsit később kezdünk, este tizenegykor. Ami azért jó mert nem jó, kb. hajnal négyre érek ágyba, jobb esetben. A matracom sem a legjobb, végre megfejtettem miért, fordítva volt az ágyamon, de eltöltöttem rajta így egy hónapot. Most már nem is csodálkozok, miért aludtam rosszul eddig. A szobámat, már harmadszorra rendezem át. Még mindig nem tudok, azonosul ezzel a pici lakkal.

Még ami említésre méltó dolog, talán az. Megint úgy élek, mint a vándorcirkuszos koromban Cipruson. Természetesen nem az életkörülményeimre célzok ezzel, mert azt, ami ott volt, nem tudja semmi alulmúlni. Elkezdtem edzeni. Egy kis kocogás, egy kis úszás, napozás a szárítkozás kedviért. Ezt minden nap mivel, le akarok adni néhány kiló felesleget. Azoknak az embereknek okozzak egy kis meglepetést, akik otthon várnak, vagy csak „várnak”. Mert tudjuk nem mindegy. Egyelőre kicsiben csinálom a dolgot. Hiszen a jelenlegi súlyom sem enged meg nagy futkározásokat. Kb. egy kilométert kocogok a parton a homokba. Néha egy kicsit bele a vízbe, majd mikor ezzel végeztem úszás következik hideg vízben. Eddig ma bírtam a legjobban, olyan hullámok voltak. Hogy meglepődtem.

B hétre még a nosztalgiázás volt jellemző. Rendbe raktam a számítógépemen található fényképeket. Egy barátom megkért, hogy ha akad egy két kép azokból az időkből, amit együtt töltöttünk Japánban. Akkor ugyan rakjam már fel valahova, amit meg tud nézni. Megtörtén.