2014. október 6., hétfő

Összegzés

Négy hónap csavargása lassan véget ér. Boldogan hagyom el a hajót, bár nem végleg. Mindössze öt hét szabadságra megyek. Több ok miatt nem írtam egy sort sem az elmúlt hetekben. Leginkább a vezetőséggel töltött mindennapos mini harcaim kötöttek le. Ezek épp eléggé ahhoz, hogy mással már ne is foglalkozzak. Kaptam jót is rosszat is, mint minden normál életkörülmények között élő emberek, bár ez itt nem nevezhető normál körülménynek. A reggel hét-harminckor való muzsikálás, semmi esetre sem normál. Csak, hogy valami olyat is említsek ami ki tudja csapni nálam a biztosítékot.

De! Eljutottam ismét olyan helyekre ahova egyébként nem tudnék. Vagy csak nagyon sok pénzembe kerülne. Körbeutaztam kilenc országot. Bár ebből legtöbb időt Horvátországban töltöttem. 

Így indultunk útnak.

Két nap utazás után ide érkeztem.

Amsterdam. A részeges és drogos építők városa. Itt minden épület ferde.

És tényleg!!!

Ja és cangák is akadnak...

Split! Templom bele mék e nem tom.

Dubrovnik kikötő!
A hajóutazáson kívül főleg gyalogos barangolásokban volt részem. Mivel buszra meg taxira nem költök azt a pénzt inkább el kávézgatom egy internetes helyen. 
Amsterdam

Irány Olaszország

Nagy hajó!

Kis hajó!

Naplemente már kitudja hogy merre...

A kedvenc kávém a kedvenc helyemen.

Nagy hajó, kis hajó...


Víz alól...



Végezetül a kalandok tovább folytatódnak. Egy kis kikapcsolódás otthon. Folyt. köv.