2014. október 6., hétfő

Puerto de Las Palmas

       Túl sok minden nem történt velem mostanában. Szinte minden nap teljesen egyforma. Azt a pici különbséget  hogy minden nap egy kicsit más időpontban játszom. Reggelente van egy kis szabad időm sétálni.
            A városból a kikötőn és a környékén kívül nagyon nem láttam semmit. Kisebb - nagyobb hajók állnak, s várakoznak az aznapi szolgálatra. 




Spanyol építkezés !!! Mintha valamit elszámoltak volna!


        Egyenlőre nem mentem messzire a hajótól, mivel napomat szétszabdalják. Félek hogy nem érnék vissza. Ilyenkor, most hogy most járok itt harmadjára, a szokásommá vált besétálni a legközelebbi parkba. Ahol a vendéglős már messziről integet, s köszönt, hogy isten hozott, mi volt az elmúlt héten. Reggeli kávé illatnál nincs jobb, legfeljebb a pálinka, de ugye az itt nincs.




A kávézásom helyszíne
Mivel itt találtam először renden internetet, így ide járok vissza hetente.

 Egy kis séta a városban.









          
        Las Palmas az a kikötő ahol a gitáros barátom lakik, akivel Fuerteventurán zenéltem együtt. Nagyon megörültem a találkozásunknak. 



        A kollégával, azt beszéltük, jó lenne együtt muzsikálni egy kicsit a saját örömünkre, s mások szórakoztatására.
             Mikor visszaérkezek akkor ez a kis csöppség áll a mienk mellett.



Nagyobb a merülése mint a házunk.