2014. október 6., hétfő

Názáret, Jordán folyó

Hirtelen ötlettől vezérelve mentem oda Alenhez, mondom neki:
- Főnök szeretnék elmenni Názáretbe is ha van rá mód. Mire ő:
- Mért is ne. Na jó legyen.

A reggel már lázban égett. Mert ugye korán kell kelni akkor, ha az ember kirándulásra akar menni. Ezen többen meglepődtek, hogy én miért keltem fel. Gyors reggeli, s irány a hajóhíd. Ahol a haifai biztonsági szolgálat, kivételesen nem vizsgált át. Amin felettébb meglepődtem. Irány a busz. Kisebb beszállási huzavona, melyik buszra szálljak fel.  De hamar megegyeztünk, abban hogy az animátor csajjal megyek. Ma a csodák napja van, mert ez eddig nem volt lehetséges. Na mind egy.

Irány Názáret.













Angyali Üdvözlet Bazilika bejárata



















Mindenesetre ezt még fél éve nem gondoltam volna, hogy én ide eljutok.


























Biztos bennem van a hiba de én nem találtam meg a Magyar vonatkozású oltár jelenetet.
















Szent József Templom










Irány vissza a busz, s már utazunk is tovább a Jordán folyóhoz. Utazás közben vad fotózás.






Akkor már a következő képek a buszról.






Öt perc pihenő, végre megállunk hogy rendes képek készíthessen az akinek van rendes fényképezőgépe.


Jordán Tenger.








A shéf és én.




Ha a pecabotom itt lett volna velem... Amúgy nem voltak valami félős halak, mert




Csodálatos utazás.