2014. október 6., hétfő

Elmaradva: Athene


Elmaradva ezen címszó alatt fogok készíteni néhány bejegyzést. Mivel a lustaságom és a net-hiányomnak köszönhetően lettek elmaradásaim. Jöttek új élmények, s azokat azonnal megosztottam. A bepótolandó pedig felhalmozódott. 

Athene

Nem a kedvenc görög városom. Mint azt már több fórumon is említettem. Koszos, koszos is volt. S szerintem ez nem is fog változni. Bár görög ország egészségében is nagy csalódást jelentett számomra. Régen és most is. Ez alól nem kivétel Athene sem. 


Mint minden esetben most is a kikötő környéke a cél. Mert a belváros kimondottan messze van, az a közel két óra, meg mondjuk még egy kicsi az semmire sem elég.


Ami szép az szép.  Öröm az ürömben, látnivaló akadt így is elég. Megpróbáltam nem a nagyon csúf részeket megörökíteni.  Bár képes vagyok néha, ezeket a dolgokat kiemelni. Aki már járt itt az tudja, hogy milyen. Azon rövid idő alatt amit ott töltöttem két templomot is láttam, viszonylag közel egymáshoz. A másodikat nyitva is találtam. Nyilvánvaló volt hogy be is térek. Nyitott szemmel, s bekapcsolt fényképezővel. 





Otthon is akad egy két igazán gyönyörű templom. Ilyet azért nem mindennap lát az ember.







A kontraszt
 Rövid séta, rövid Blog...